שיווק ברשתות חברתיות

רשתות חברתיות כיום תופסות יותר ויותר מקום בחיי הפרט. הן מהוות את הצעקה האחרונה בעולם ה"אופנה" של הווב. היום הלקוח הפוטנציאלי ירצה לדעת עליך או על העסק שלך מעט יותר ממה שהוא היה רוצה פעם, למה? כי יש לו את האפשרות. הרשתות החברתיות הולידו צורך חדש אצל הלקוח הפוטנציאלי, באמצעות מגוון הרשתות החברתיות הוא יכול לקרוא ולדעת מי הבעלים של החברה למצוא אותו בפייסבוק או בטוויטר, הוא יכול לחפש על החברה עצמה למצוא את העמוד שלה לראות תגובות של לקוחות על המוצר ועוד. במילים אחרות השיווק הפך להיות להרבה יותר אישי היום מאי פעם. הפרמטרים אשר ניתן לפלח באמצעותם את קהל היעד שלנו גדולים בהרבה מבעבר זאת מאחר ויש לנו מידע רב יותר על הלקוחות שלנו כיום (מידע אשר נמצא ברשת). אם עוד לא עשיתם את המעבר או ההתחברות עשו זאת כבר עכשיו, באמצעות שייווק ברשתות חברתיות אתם יכולים להגיע לאלפי לקוחות חדשים מידי יום.

ממה מורכב שיווק ברשת? השיווק ברשתות החברתיות יכול להגיע בכמה צורות, עיקר העניין הוא לעורר את סקרנות הגולש לגבי המוצר. זאת ניתן לעשות באמצעות יצירת שיח מסביב למוצר, שזה נעשה בדרך כלל באמצעות פתית עמוד תומכים/מעריצים (fan page ) בעמוד זה ימצא כל המידע אודות המוצר, אליו יגיע קהל היעד. על מנת לעורר את העניין לא מספיק רק ליצור את העמוד אלא יש ליצור עניין אצל המשתמש למשוך אותו פנימה ל"קיר" של המוצר על מנת שיקרא עוד וילמד על המוצר. זאת ניתן לעשות בדרכים רבות, ניתן ליצור משחקים, עמודים אינטראקטיביים, עמודים עם תיאור קצר על המוצר באופן יצירתי. יש לציין כי זאת רק ההתחלה, מעבר לכך יש לתחזק את הקיר, להיות מעורב בשיח על המוצר, להשיב לאנשים ולעורר עוד שיחות מסביב, על מנת להפיץ את המוצר שלך.

חשוב לדעת כיום הלקוח שלך הוא גם האיש שיווק הכי טוב שלך, לרוב לקוח מרוצה או לקוח פוטנציאלי אשר אהב את מה שיש לך להציע ישתף זאת על הקיר שלו וירצה לקבל תגובה מחברים שלו, או שיפיץ את זה עם תגובה שלו על המוצר, זה למעשה מכפיל את החשיפה שלך, תהליך כזה אשר קורה אצל כ- 100 שראו את המוצר שלך אשר לכל אחד מהם יש סביבות ה 100 חברים ... תעשו את החשבון החשיפה כאן היא עצומה, והפוטנציאל הוא אדיר, לכן יש לנצל את הבמה הזו באופן מקסימלי.

העתיד שלך מתחיל כאן!

השאר פרטים לקביעת פגישת ייעוץ חינם





Skip to content