שיווק באמצעות דאור אלקטרוני

שיווק באמצעות דואר אלקטרוני הינה שליחה של תוכן פירסומי או שיווקי כדואר אלקטרוני לנמען או לקבוצה של נמענים שנתנו הסכמתם לשליחת הדואר. שליחת הדיור השיווקי נעשית במספר אופנים: באמצעות שליחה ישירה של דואר פירסומי בכדי לגייס לקוחות חדשים או למשוך לקוחות קיימים. דרך נוספת היא שליחה של דיוור אלקטרוני בכדי ליצור לויאליות בקרב לקוחות קיימים והעמקת הקשר עימם ("שימור הלקוח"). דרך הפצה נוספת היא באמצעות הוספה של פרסומות למיילים שחברות שולחות ללקוחותיהם. חוקרים מעריכים כי בשנת 2011, בארה"ב בלבד, הוצא סכום כולל של 1.51 מיליארד דולרים על פרסום באמצעות דואר אלקטרוני, עובדה שהופכת דרך פירסום זו לאחת מהדרכים הפופולאריות ביותר לפרסום באינטרנט

למה כדאי להשתמש בשיטת שיווק זו?

התנהלות באמצעות דיוור אלקטרוני החליפה בשנים האחרונות את הדיוור הרגיל ממספר סיבות: זה מהיר יותר, נגיש יותר, זול יותר וזמין כמעט מכל מקום. הסיבות הללו בדיוק הן אלו שהופכות את השיווק באמצעות הדואר האלקטרוני לכלי פירסומי בעל עוצמה בלתי רגילה. ולמרות זאת, עצם היותו נגיש לא הופכת את השיווק באמצעות דואר אלקטרוני לפשוט, ההפך הוא הנכון. תחילה, המפרסם צריך לדאוג לעיצוב של התוכן בצורה שתעניין ותמשוך את הלקוח. המשימה הקשה ביותר היא לגרום ללקוח הפוטנציאלי לקרוא את המסר השיווקי ששלחנו לו ולהגיב למסר זה. מסיבה זו בדיוק המפרסם צריך לעשות תהליך של קידום מכירות, תהליך מחקר מקדים לשליחת הדיוור

איך אנחנו נהפוך את השירות הזה נגיש וקל עבור העסק שלכם?

פיקסל מורכבת מצוות מוכשר בעל ניסיון בפרסום באמצעות דיוור אלקטרוני, מתוך ניסיון אנו יודעים שזה עובד כמובן לא בלי השקעת מאמץ, לכן אנו מציעים לכם לקחת חלק באחד מתחומי השיווק אונליין המתפתחים ביותר כיום. באמצעות צוות קריאייטיב איכותי ומנוסה, אנו בפיקסל נעצב עבורכם את התוכן ונמשוך את הלקוח להתעניין במסר.

העתיד שלך מתחיל כאן!

השאר פרטים לקביעת פגישת ייעוץ חינם