שיווק מומן במנועי חיפוש

האינטרנט הינו אחד מאמצעי התקשורת הפופולאריים היום. ההתפתחות המהירה שלו סחפה איתה את העולם כולו, וכמו כל אמצעי תקשורת חדש שיוצא, הוא שינה את הרגלי הצריכה שלנו בעוד קצת. ךפני תקופת האינטרנט התפיסה כלפי הצרכן הייתה כי התקשורת מאכילה אותו במידע והוא כצרכן קולט, מפנים ומסכים. האינטרנט לאורך שנות התפתחותו עשה "עידכון" לצרכן של פעם והוליד את הצרכן של היום. הצרכן היום ביקורתי יותר, בעל חוש שיפוט ואפשרויות בחירה מרובות לצריכת התוכן והמוצרים אשר אותם הוא מעוניין לרכוש.

בהתאם להתפתחות הצרכן נדרשה גם התפתחות אנשי השיווק ומשרדי הפרסום וכך נוצר גל חדש של טכניקות פרסום ושיווק. אחת הטכניקות הנפוצות כיום היא קמפיין ממומן במנועי החיפוש, כאשר מנוע החיפוש הפופולארי וזה שמכתיב את "חוקי המשחק" הוא גוגל.

מזה זה קמפיין ממומן?

הקמפיין הממומן הוא חלק ממכלול הטכניקות לקידום אתרים ברשת והגברת מעגל הלקוחות הקיים של העסק. קמפיין שכזה דורש תשלום למנועי החיפוש, כאשר בארץ לרוב משתמשים במנוע החיפוש של גוגל. תוכנת ה- google adwoards היא התוכנה שמשתמשים בא לצורך המעקב וביצוע הקמפיין. מה שעושים למעשה, משלמים לגוגל עבור הופעה של האתר שלך בתוצאות החיפוש הראשונות תחת מילים מסויימות אשר נבחרות על ידי מנהל הקמפיין כמילות המפתח, כאשר מילים אלו הן תוצאה של מחקר מילים הנעשה על מנת לדעת אילו מילים נמצאות בשימוש הכי רב כאשר מחפשים את העסק שלך. הדבר הבא שקורה זה סוג של תחתרות על מילת המפתח ממש כמו סוג של "מכרז" מי שמשלם הכי הרבה יופיע בתוצאות הראשונות של החיפוש, וכמובן שכמה שיותר אנשים יקליקו עלייך ככה הקליק יהיה יותר זול ביחס לכמות האנשים. כמובן שקמפיין ממומן לא ניגמר בזאת, על מנת שהקמפיין יניב תוצאות טובות ויגדיל את המכירות של העסק יש להפקיד את הנושא לאנשי מיקצוע.

קמפיין טוב נעשה בידיים מקצועיות.

נשאלת השאלה למה לשלם כסף על שירות שכל אחד יכול לפתוח במחשב שלו ועשות לבד. על פניו זה לא

העתיד שלך מתחיל כאן!

השאר פרטים לקביעת פגישת ייעוץ חינם